سرخط خبرها

شکوه «مست عشق» بر پرده نقره‌ای | آمار پرفروش‌های سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۴۳۶۸
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴
شکوه «مست عشق» بر پرده نقره‌ای | آمار پرفروش‌های سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
فیلم سینمایی مست عشق به کارگردانی حسن فتحی، با فروش ۱۴ میلیارد و ۸۴۵ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال در صدر فروش فیلم‌های اکران شده در خراسان رضوی قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم‌های سینمایی پرفروش در سینما‌های خراسان رضوی طی هفته گذشته (از   ۱ تا  ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به شرح زیر است:

۱- فیلم سینمایی مست عشق به کارگردانی حسن فتحی، با فروش ۲۱ هزار و ۷۷۰ بلیت در ۴۲۴ سانس، ۱۴ میلیارد و ۸۴۵ میلیون و  ۸۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است.

 ۲- فیلم سینمایی تمساح خونی به کارگردانی جواد عزتی، با فروش  ۲۸ هزار و  ۴۵۲ بلیت در    ۶۹۱ سانس، ۱۴ میلیارد و  ۶۱۶ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

 ۳- فیلم سینمایی سال گربه به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده، با فروش  ۲۱ هزار   ۱۹۱ بلیت در   ۵۷۷ سانس،   ۱۰ میلیارد و   ۸۸۲ میلیون و   ۷۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۴- فیلم سینمایی بی‌بدن به کارگردانی مرتضی علیزاده، با فروش  ۱۰ هزار  ۲۸۱ بلیت در  ۴۷۷ سانس،   ۵ میلیارد و    ۴۶۳ میلیون و  ۸۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۵- فیلم سینمایی آسمان غرب به کارگردانی محمد عسگری، با فروش  ۵ هزار و   ۶۳۱ بلیت در   ۱۱۰ سانس، ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون و  ۷۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۶- فیلم سینمایی  ایلیا جستجوی قهرمان کارگردانی سیدعلی موسوی‌نژاد، با فروش   ۳ هزار و  ۳۳۷  بلیت در  ۱۶۰ سانس، یک میلیارد و  ۱۶۳ میلیون و   ۹۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۷- فیلم سینمایی آپاراتچی به کارگردانی قربانعلی طاهرفر، با فروش هزار و  ۳۵۲ بلیت در  ۱۰۰ سانس،   ۷۹۵  میلیون و  ۸۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

 ۸- فیلم سینمایی نوروز به کارگردانی سهیل موفق، با فروش ۵۹۵ بلیت در   ۶۸ سانس،  ۲۵۲ میلیون و   ۴۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۹- فیلم سینمایی  پرویز خان به کارگردانی علی ثقفی، با فروش   ۲۴۴  بلیت در ۳۵ سانس،  ۱۱۹ میلیون و  ۶۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->